naz-teke26 Bebegım ıkı gündür uyanıkken emmıyor uykuluyken emıyordu meme reddı sandık acıle gıttık bagırsakta çok gaz olduğunu söylediler lavman verdiler lavman küçük bebeğe kullanmak nekadar doğru kullanan varmı kullanmalı mıyım
Irmakmelegim naz-teke26 kziim da çok kullandım doktorumuza sorup tabiki zaten lavmanin yarısını yapıyorsunuz çok küçük bri sıvı bağırsakları.zarar vermez merk etmeyin 4 aylıktan beri kullnmisliyim var şuan 22 ay 24 günlük kabizlik yaşadık kızım ağlayarak kaka ypiordu bağırsaklarını boşaltmak için lavman uyguladım mesala
xtutku naz-teke26 oğlum 3 aylık 3-4 günde bir yapıyoruz doktor çok gaza sıkışınca ve kakasını 3 gün yapmazsa yap demişti ağrı zarar felan olmuyor korkmayın
naz-teke26 Irmakmelegim 10 mg degıl mı peki yaptıktan sonra çocuğunuzda ağrı falan bısey oldumu ağrı olur dıyenler var karık ağrısı falan yada ıshal falan
naz-teke26 xtutku peki anne sütümü içiyor bebegınız benmkı memeyı uykuyken alıyor sadece uyanıkken almıyor ağlıyor ondan bağırsak gazı dedıler