elagozlu35 Ebrulavinya kız geçti içimden Rabbim gönlünüze göre saglıklı hayırlı evlat versin inşallah
Sena_0612 Ebrulavinya hamileliğimde doktor %99.9 kız demişti ama içime erkek bebek olucak gibime geliyordu 1 hafta sonra gittim erkek dedi