anneyim96 benimki 4,5 aylık desteksiz oturuyor ama ben sürekli karın üstü egzersizleri yaptırmıştım oldum olası gazlıydı bide hep ayaklarından filan iterdim sonra kendisi istedi oturmayı doktor oturt dedi 3,5 aylıktan beri oturuyor.Desteksiz de oturuyor ama ben korkuyorum daha her bebeğin gelişimi farklı oturacaktır illaki rahat olun