9 aylıkken tam anlamıyla ek gıdaya gectik 6. Ayda tadımlara baslanıstım hep çatalla ezip ezip denedim herseyi ama naptıysam o şekilde kabul etmedi bemde iyice ezip suyla açıyordum veya haslayıp blendar yapmaya basladım öyle yedi suan 13 aylık pütürlü seyleri ufak ufak anca tatmaya basladı ama genel olarak sabah kahvaltısı öğle aksam yemeği hepsi bulamac misali yediriyorum öyle seviyor ve yiyiyor yapacak bişey yok çorbaları sebze pürelerini meyveli öğünleri hepsini blender yapıyorum baska türlü kabul etmiyor, sizde öyle deneyin isterseniz çorbalara arpa sehriye ve onların sebzeli olanları var besleyici onlardan katıp içirebilirsiniz