Ftmmm111 bebeginiz ne kadarlik? Ben 4 aylikken tomografi bile cektirmek zorunda kaldim. Hergun 1 ay boyunca sabah aksam bazen daha fazla akciger grafisi cekildi. Ben mahvolmustum ama iyi ki var bu tetkikler ki evlatlarimizi tedavi edebiliyorlar. Evet biryandan zararli ama hastaysa mecbur yaptirmak zorundasiniz. Doktorlar gerekli gormese ztn vermez. Bence yaptirmak istememek gibi bisey sozkonusu bile olmamali ya ciddi bisey ciksa, tedavisi yapilamasa daha kotu seyler yasasaniz.. sadece dinlemeyle anlayamadiklari icin veya emin olamadiklari icin cigerlerini goruntulemeleri gerekiyordur.. Belki bunu yapmalari fazladan antibiyotik veya ilac vermemelerine neden olacak veya bisey yok diyip eve gonderdiklericekler bebeginiz agirlasacak.. allah korusun