Arkadaşlar merak etmeyin bu geçici bir süreç. Bebeğinizi kucağınıza alın . Öpün koklayın sevin. Emmek istemiyorsa asla zorlamayın o zaman bırakır. Uykuya dalarken vermeyi deneyin, ayakta emzirmeyi deneyin, pışpışlayarak sakince başını okşayarak emzirmeyi deneyin. Ten tene temasta bulunun kokunuza iyice alışsın. Sakin kalın endişelenmeyin inanın bu geçici bir süreç.