Kızlar elimde fazlalık vitamin var almak ısteyen olursa satıyorumm. Sütün çoğalmasına ve kaliteli gelmesine yarıyor ben cok fazla aldıgım ıcın suanda elımde kaldı almak ısteyene iki vitamini 400₺ den satıyorum. İmom ve solgar. Fıyatlarına ve yorumlarını merak edıyorsanız trendyoldan bakabılırsınızz