benim oğlum tam 2,5 yaşında ve buaralar şöyle oluyor, mesela buaralar sandalyeyi alıp bir yerlere çıkmak gibi ve çıkınca her türlü fenalığı yapmak gibi bir isteği varsa ne söylersem söyleyeyim beni duymuyor duymazlıktan geliyor, dün de böyle birşey geldi başına hatta, bazen eşime de yapıyor bunu mesela, dahası o anda duymak istemiyorsa odağı neredeyse kim onunla konuşmak istiyorsa o da konuyu odağına çeviriyor, hani şey yaparız ya “Aa kuş geçiyor bak” deriz ya aynen öyle birşeyler yapıyor ki onun odağına odaklanalım yapacağı şeylere bakmayalım.
Bu dönemde olanlar var mı?
2 - 2,5 yaş arasında böyle davranışlar oluyor mu?
Nasıl başa çıkıyorsunuz, bazen çok yoruluyorum ben nefes tüketmekten, adam bildiğini okuyor ya hiç onun için ne söyleyeceğimizin bir önemi yok gibi sanki..