Elmas94
Mdorukkk
Bendede vardı tam 5ay Azab çekdim Allah düşmanıma yaşatmasın bu acıyı tuvaletim geldiyi zaman aglıyordum çok kan geliyordu sanki pıçak kesiyordu Ne kadar fitil,melhem,krem surduysem fayda etmedi.Amma bir yakınım bana bir krem adı verdi(hemorekta)fotorafını yuklerim birde ben Azeriyim bizde yarpız diyorlar onu demleyip onun suyuyla yıkandım 2kereye gecdi yemin ederim sizde edin insAllah sizdede gecer bana dua edersiz.Yarpızın turkce hangi bitki oldunu bilmiyorum