Tugbaoyku09 2 yaşında yeğenim var hiçbirini yapmıyor doktorlar ordan oraya sevk ediyor bütün testleri yapılıyor sonuçlar bekleniyor. Yani normal değil tabiki (yegenim için diyorum ) doktorlar da sorun var diyor ama bir şey çıkmıyor testlerde bazılarının sonuçları uzun sürüyor onları bekliyoruz. Bence ne yapıp edin doktora götürün doktora anlatin çünkü büyük bebeğiniz yani o hareketleri yapması beklenir. Okuduğum bildiğim kadarıyla sizi yanıltmak istemem ama ben olsam götürürdüm