Seyma-06 Ankara’da yaşıyorum ben de çok zor oturttum bu düzeni. Günlğk hava durumuna göre bakıyorum bebeğim 44 günlük. Şu an içinde askılı atlet üstünde kruvaze kısa kollu zıbın var. Gece uyurken ince tulum giydiriyorum. Dışarı çıkarken bugün zıbınla çıkardım sadece. Bebekler ince değil kalın giyindikleri için hasta oluyolar . Terletmeyecek şekilde giydirmek çok önemli