Arkadaşlar merhaba oğlum 1 aylık oldu ve bu 1 ay içinde neredeyse doğru düzgün bir uykusu olması bir sorunu yok kolik sandık ama oda değil uykuya dalması sıkıntılı uyuyor yerine koyunca hemen uyanıyor tekrar başa sarıyoruz uyutmak için şuan bile bu durumdayız gazı çok oluyor ama gazını çıkartıyorum sadece damla kullanmıyorum damla kullansam bir faydası olur mu yada bilgisi olan varmı