Arkadaşlar 6 aylık bir bebeğim var. Gece Uykuya daldıktan 1 saat sonra sağa sola dönüp duruyor ve ağlıyor. Pışpışladıktan sonra tekrar uyuyor aradan biraz zaman geçince tekrar aynısı oluyor. Altına bakıyorum temiz. Emziriyorum bir iki dakka sonra uykuya dalıyor tekrar. Gazını da iyice çıkarıyorum uyumadan önce. Ama neden uyuyamıyor bilmiyorum. Gözlerinden uyku akıyor ama yine de gündüz de gece de böyle . Bebeği böyle olanlar varsa yardımcı olabilir mi.