5 ay 5 günlük oğlum gece 10 da uyur sadece 1 yada 2 kez emmeye kalkar hemen uyurdu. 1 hafta 10 gündür falan inanılmaz kötü. Sürekli ağlıyor, hep mutsuz memeden uzaklasıp mamaya daha cok yoğunlastı, gece sabaha kadar kaç kez kalkıp agladığını bile hatırlamıyorum. Cokk ama cok yoruldum insallah geçici bir süreçtir 🙃