Kızlar bunu çok merak ettiğim için soruyorum bebeğim doğduğu günden beri başının ne tarafına yatarsa kalkınca orası kızarık görüyorum bir kaç dakika içinde geçiyor ama bir dakika bile yatsa kaldırdığımda hemen başının neresine yatsa orda kızarıklık oluyor sizin bebişlerdede mi böyle yoksa bu bize mi özel ben bunu anlamadım internettede bir şey bulamadım ama önemli olduğunuda düşünmüyorum gerçi