jap havuz çok sevmiyorum, karma havuzlarda var, tek başımayken havuza gitmem . Ancak çocukla . karma plaj ama ayrıca ayrı şekilde de oluyor. Biz sahilde yaşıyoruz normalde eşim bikini giymeme izin vermiyor, mayo giyiyorum ama gittiğimiz otellerde, ayrı plajda olduğu için orda bikini giyebiliyorum, rahat oluyor. İşin açıkcası otel konusunda ya çok elit , ultralüks otellerde yada aile otellerinde rahat edebiliyorum. Diğer türlü erkeklerden rahatsız olabiliyorum ortamlar hoş olmayabiliyor. Bu eşimi de rahatsız ediyor.