gulsenn11 Bizim kızçede 11. gün düşürdü 12. gün banyo yaptırdım. Şu sıralar hava sıcak tabi eczaneden göbeği kapatmak için bant(sargı) isteyebilirsiniz, filenin üzerinde vücudunu yıkayabilirsiniz. Yada bezini çıkarmadan vücuduna köpük uygulayıp silebilirsiniz. Ben köpük yapmıştım 11. güne kadar(kol altı bacak bölgesi boynuna yapmıştım rahatlıyordu en azından sıcakta) Bebişler çok hassas oluyor bu dönemde. Siz yinede doktorunuza danışın o ne söylerse onu uygulayın ☺️