Benim ablam gebelik zehirlenmesi yaşadı ve bunu doktoru anlamadı 33 haftasında tansiyonu düşüp bayılmış hstanede anlaşıldı çok ama çok tehlikeli ablam 2 ay yoğun bakımda kaldı ablamı zehirledi çünkü iç organlarına zehirli su gitmişti hep şükür inada brsey olmadı bebeğinde