Kızlar merhaba. Bebeğim 2 aylık ve doğduğundan beridir gaz ve kabızlık sorunu çekiyoruz. Kolik bebek. Haftanın 2 günü acile gidiyoruz o derece. Sma, bebelac ve şuan ise aptamil mama kullanıyorum ve beni de emiyor. Lütfen yardım edin. Hangi damla, hangi mama, hangi biberon iyi geldi sizin bebeklerinize.