Benim de bebeğim 18 günlük, bugün aynı yöntemle tarttım onu 😃 gramda fark edeceğini düşünüyorum ama yine de kabaca kilo alıp almadığını öğrenirsiniz en azından. Sağlık ocağında tartıda çıkan rakamdan 200 gr. düşüyor hemşire. 200 bana çok geliyor. Ben 100 gram düşüyorum. Büyürler inşallah 🌸 ilk zamanlar insan biraz endişe ediyor doyuyor mu doymuyor mu diye.