Cevizadam tek bır uyuma seklıne alıstırmadım ben, sallamaya da alıstırmadım, memede uyumaya da. Kucukken emzırıp karnı doyunca memeyı cekıp poposuna vururak pışpışlayarak uyutuyordum. Uyumakta zorlandıgı zamanlarda bebek arabasına koyup evın ıcınde gezdırıyordum. İkisinede alıssın dısarda rahat t ederım dıye düşündüm iyikide oyle yapmışım. Emzırmeyi de 15 dk dan fazla yapmadım hıcbır zaman, emzık nıyetıne benı kullanmasın dıye. Şuan 9 aylık nerdeyse, memesını emıp kendı bırakıyor bır ıkı tur atıp yatıs pozusyınunu secıp uyuyor, yıne zorlandıgı zaman bır ıkı popoya patpat pışpış uyuyor. 15 dk yı gecmıyor uyuması, gündüzde aynı sekılde, karnı toksa meme versemde almıyor dönüp uyuyor.