M_e_k bı sağlık sorunu olmadığından emin misin ? Yeteri kadar doydugundan , alerjisi olmadığından , kabız olmadığından , emiyorsa sütünün yeterli olduğundan , mama içiyorsa markasını değiştirmeyi denesen ? TV mi agresif yaptı onu , agresif olduğu için mi alıştı?