Oğlum 3.5 yaşında şuan hep suyu çok sevdi bş gün annem yalvar yakar götürdü. Duş aldırmış evde ağladı dedi şaşırdım bebek şampuanı olmadığı için şampuan gözünü yakmış korkmuş. hala ağlıyor ve asla yıkatmıyor kafamı yıkama diyor. kardeşiyle soktum duşa dedim belki yıkanır bu sefer saçını yıkayınca ağladı küçük olanda kortu. şimdi ikiside kavga dövüş yıkanıyor. öyle bir hal aldı ki haftalık zor yıkıyorum ve yıkarken evde birinin olması gerekiyor