Elif3886 biz üstlendikce yemiyorlar, evet anne olarak vicdanımız asiri sızlıyor, üzülüyoruz.. ama ne yaparsak yapalım, ne kadar zorlarsan zorlayalim yetmeyecektirler. Bu nedenle siz yine teklifinizi yapın bebeginize, bırakın ortada hatta, kendisi isterse yesin. Elma, muz, veya başka sevdiği meyve varsa onları teklif edin. İştahsızlık döneminde bile bebegim asla pancake, elma veya meyve puresine hayirdemedi. sizde birakin, sevdigi seyler teklif edin. sonunda düzeleceğini umuyorum.