Bebeğim 11 aylık. Emmediği için ve 5-6aylıkken adetim de düzene girince daha önce 1.5yıl kullandığım doğum kontrol hapına geri başladım. Bu aya kadar her kutu bitimine adet oluyordum. Ama 3-4gün oldu kutu biteli ve adet olmadım hala. Erken gebelik ve normal gebelik testi de yaptım negatif çıktı. Bayram sonrasına randevu aldım ama size de sorayım dedim doğum kontrol hapına rağmen adeti geciken var mı bir sorun oldu mu?