nolmuskine DurriMeknun_ kedimin ismi vefa ve ismine aşırı duyarlı. Aynı adı gibi üstelik .. koyabilirsin
Gizmokzilla DurriMeknun_ bizim oğlumuzun adı çakıl ismini çok güzel biliyor ve bence ona çok yakışıyor 🌸
Minel-inannesi DurriMeknun_ benimkinin cinsi smokin bi gözü parçalı siyah o yuzden korsan koyduk adını 😊