Merhaba arkadaşlar. Bugün eşim kızım ve ben pikniğe gidelim dedik. Güzel tenha bir yer bulduk. Ve inanılmaz güzeldi meyve ağaçları filan baya iyiydi. 4-5 saat orda vakit geçirdikten sonra göle indik. Van gölün. Eşim ve kızım girdi ben girmedim. 2 saat sonra da eve döndün. Ben regl olduğum için hemen girmedim duşa eşim ve kızımı bekledim o sıra eşyaları yıkayıp yerleştirdim. Sadece tuniğimi çıkarıp tişört giyindim. 1 saat sonra da duşa girince göğsümde siyah bsey gördüm. Hani ağaç pisliği filan zannettim yok baktım yapışmış. Eşimi çağırdım hemen gelip cımbızla komple çıkardı ama ben o sıra şok 😳birde giyindiğim tişörtün üstü kan olmuş hep (köpek kanımı emmiş 😭😭hem tiksinirim hem çok korkarım eşim aşırı şaşırdı tepkilerime (ilk defa bu kadar korktum) sonrasında hemen doktoru arayıp fotoğrafını gönderdik. Zararsız ama kusma mide bulantısı ateş olursa acile gelin dedi. Yaklaşık 2 saat oldu bişeyim yok. Ama hayatımda ilk defa korkuyorum. Kalbim yerinden çıkacakmış gibi. Sizlerde veya yakınlarında başına gelen oldu mu ? Eşim gidelim hastaneye içimiz rahat etsin diyor ama ben bekleyelim diyorum 🥹