Atahaninannesipnr Merhaba öncelikle hayırlı bayramlar 💐💐 bı sorum olcak oğlum 4 numara mama kullanıyor 1 yaştan itibaren diye bugün 2 kutu mama aldım ama 3, numara almışım 9/12 yazıyor oğlum 13 aylık kullansam bişey olurmu acaba değişim yapmak zor olcak benim için