Batimoms
3,5 yaşındaki çocuk neden sonuç ilişkisini bu kadar net yapamaz. Birisi ıslanır arkadaşı ıslanır yerler ıslanır düşer vs bunları bilemez. Zaten evde 3,5 yaşındaki çocuğumuzu yalnız lavaboya wc gönderiyor muyuz? Öğretmenin o esnada da yanında olması gerekmez mi? Bence çocuğa neden böyle yaptın diyip ceza vermektense sen nerdeydin öğretmen demek daha doğru olurdu. Öocuğunuzun ayağı kayıp kendisine zarar gelseydi de suçlu çocuk mu olacaktı? Neden çünkü çeşmeyi açmış kaşınmış bu mudur? Kesinlikle yanlış bir uygulama. Zaten çocuğun yanında yedek kıyafette vardır. Çocuğun üstünü değiştirirsin. Bak arkadaşın ıslandı daha da kötü olabilirdi dersin gel özür dileyelim dersin olur biter. Bütün gün etkinliğe dahil etmemek ne demek? Ben kabul edemezdim.