Arkadaşlar bebeğime sma optipro golden goat ve hipp denedim hemen kabız oldu sizce mamalara devam mı etmeliyim yoksa değişmeli miyim hem kabız olıyor hem gazı çoğalıyor ne sıklıkla mama değişiyorsunuz bekliyor musunuz vücudu alışana kadar ayrıca eskiden günde bir kaç kez kaka yapardı şimdi 2 3 günde bir bu normal mi müdahale etmeli miyim?