Kızlar elimde farklı farklı markalardan 1 ve 2 num bebek bezleri var akrabalar komşular hayırlı olsuna gelirken hediye niyetine getirmişler hepsini açtım baktım 1 leri ben bilerek kullanmadım yenidoğan olduğu için Molfix almıştım onları bitirdim yeni, 2 lerde küçük geldi bebeğime ben 3 e geçtim az önce 🤣hiç kullanmadim piyasa fiyatlarina göre uyguna verebilirim isteyen olursa markalarını da söylerim,durumum fazla iyi olmadığı için bende onları verip 3 num alicam 🤷