Barsem1912 ya söylediğin şey o kadar saçmaki ben seni taşlamadım boş muhabbet yok dert falan demedim uslubumda da hiç bi sorun yoktu. kimse dört dörtlük değil benimde hatalarım yanlışlarım vardır bildiğim şeyleri uyguluyorum bilmediğimide öğrenmeye çalışıyorum ben bilgisi olan varmı diye sordum bugün bi büyüğümden bu konuyla ilgili gerekli cevabı aldım zaten şu kuma meselesine gelince peygamber efendimizin 4 evlilik yapmasından bahsediyosan o bambaşka bi konu şuan o konuya girersek çıkamayız neyse arkadaşım herkes kendi bildiğini yapsın tartışmak istemiyorum inşallah kayınvalidenizde yavrunuza alır güle güle kullanırsınız