Balbebekim ben de 42 günlükken böyle bir post açmıştım 20 kilo almıştım ve sadece 8i falan gitmişti doğumda öyle hatırlıyorum yalan olmasın ama çoğu kalmıştı kısacası. Şimdi beneğim 8,5 aylık ve 22 kilo gitti 6. Aydan ve ilk reglden sonra hiç bir şey yapmadan kendiliğinden gitti. İçiniz ferah olsun süt yapar diye abartmayıp gereksiz şeyler yemezseniz gidiyor