Aybukeazra_ Yeni kullanmaya başladık daha önce başka marka mama takviyesi alıyorduk. Bebeğim çok huzursuz. Kullanan anneler yorum yapabilir mi ?
sumeyyeyilmaz Aybukeazra_ hipp organic combioticten mi bahsediyorsunuz? Biz kullanıyoruz memnunuz. Tabii bebekten bebeğe değişir
Kizbebekannesii Aybukeazra_ bende kullandım bebeğim çok sevdi, ama kabızlık yaptı bizde zorla yapıyordu tuvaletini. Bende günde bir iki ker zeytinyağı ekliyordum mamasına ya da düz veriyordum zeytinyağıni
ssunacicek Aybukeazra_ ben kullanıyorum daha 22 günlük bebeğim herhangi bi skıntı yaratmadı gayet memnunuz suan anne sütüne en yakın olan oymuss zaten