KucukPandisko2 bende iki hafta sonra oturabilmistim doğru düzgün canım,hastanede bana sargı bezine benzer tarzda bişey veriyorlardı sürekli adını unuttum yaa🤦ondan alıp kullanabilirsin rahat oluyor,emzirirken de yana doğru oturmaya çalış yada uzanır gibi oturmaya çalış tam oturma yani dikişlerin üzerine daha çabuk iyilesir