29 aylık, birkaç aydır tuvalet iletişimine başladık, oğlum daha kendini ifade edemiyor cümlesi yok. Sürekli anlattık, lazımlık da alıp koyduk banyoya. Saat başı, sık sık oturttum, hadi çişimizi yapalım dedim, şarkılar söyledim hatta telefondan da açtım izlettim. Birkaç kere çişini tuvalete yaptı ama bezi olduğu için hiç söylemedi hep bezine de yaptı. Ben götürmesem haber de vermedi. Bugün artık halıyı kilimi kaldırdım, az önce banyo yaptırdım artık bez giymicen oğlum bak tuvalete yapicaksin dedim, dünden beri çok yorgun olduğu için yattı uyudu ama benim endişelerim var. Sanki beni anlamıyor gibi geliyor, ne yapabilirim, ne zaman alışır tuvalete ?