Mine9494 ben vurdurcam yakın zamanda ıgnelere toplam 6 bine yakın para odedık hatta zam gelecegı soylendı bız bes doz olacaz doktorumuzun onerısıyle tsbıkı kımısı 5 doz almıyor ben bebekken menejıt gecırdıgım ıcın doktorum kızımın olması gerektıgını soledı bızde Allahın ıznıyle 7. Ayında baslayacaz