RobinScherbatskyy Kızım 9 aylık zıbın üstüne kıyafetini giydiriyorum ama vücudu çok sıcak oluyor göğüs tarafı isilik olmuş havada çok sıcak malum. Kıyafetlerinin altına zıbın giydiriyor musunuz giydirmesem üşür mü ne yapsam bilemedim🤔
ikizannesi4242 RobinScherbatskyy havalar çok sıcak olduğu için ben sadece zıbın giydiriyorum biz 11 aylık olduk. Yani sizde öyle yapabilirsiniz sıcaktan da uyumuyor çocuklar
Selcan RobinScherbatskyy çok sıcaklar da sadece zibin ile dolastiriyorum. Mutlaka zibin oluyor kıyafet yerine sadece zibin giydirebilirsiniz
RobinScherbatskyy Goktugs_Mother ana yüreği işte fazla geldiğini farkediyorum ama belinden soğuk alır diye çıkaramadım😅
Selcan RobinScherbatskyy dışarı çıkarken de genelde çok sıcaklarda zibin altına da şort giydiriyorum sadece zibinlar artık malum şekilli falan olduğu için askılı body gibi duruyor ☺️
sarmaliklahana RobinScherbatskyy zıbın giydiriyorum atlet niyetine. Askılı oluyor genelde. Eger dısarı uzak yere gideceksek giyiyor. Tshirt altına falan. Ama mesela evde yakın yerde parkta sadece zıbın altına şort giydiriyorum. Bazı kıyafetleri var altına atlet hiyilmeyevek sekildeyse giydirmıyorum.
RobinScherbatskyy sarmaliklahana ben biraz süsü seviyorum çocukta😂😂 zıbındansa kıyafetle mi tutsam bilemedim😅
Ess92 RobinScherbatskyy bir Türk anası olarak sırtı ve ayakları hiç soğuk almasın modundayım son günlerce evde zıbın ve çorapla gezdiriyorum sadece
RobinScherbatskyy Ess92 çorabı aslaaa tutmuyor ayağında ben onu çoktan saldım😂😂 belinden soğuk alır düşüncesini asla salamıyorum ama😅
AlparslanMom1169 RobinScherbatskyy biz iki gün sonra iki aylık olacağız 🥹 ben şuan sadece zıbın giydiriyorum aynı şekilde çok isilik oluyordu ve terliyordu şuan rahat 👼
Nursena0606 RobinScherbatskyy genelde tek zıbın duruyor evde. Dışarı çıkacak zaman tişört değil de atlet tarzı kolsuz giydiriyorum.