Kevser1710 ben başardım. Doğar doğmaz silikonla emzirdim çünkü tutmadı. Tam bir ay hiç bırakmadan silikonla emdi. Karnı da doyuyordu o yüzden üzüldüm ama çok da problem etmedim. Karnı doyduğu için. Ancak sizin de dediğiniz gibi memede boğuşmaya başladı bi kaç kere çıkardım ağladı ama direndim çenesi de güçlenince kavradı. Pes etmeyin illaki memenizi tutar. 🥰🥰