Hayırlı bayramlar kızlar. Kızım 22 aylık son zamanlarda hiç birşey yemiyor , özelliklede kahvaltıda artık yemek öğünü gelsin istemiyorum . Arkasında dolanıyorum resmen . İştah açıcı macun almayı düşünüyorum, faydası olurmu oluyorsada hangi markayı almalıyım bilgilendirirmisiniz .