1anne2ogul Anne12345 benim de oglum 1 defa 9 aylikken bi defa da 2 yasinda gecirdi havale. Eeg temiz çıkıyorsa hic bir sıkıntı yoktur canım. Zaten 5 yaşından sonra havale geçirme riski baya baya düşüyor Insallah tekrar yaşamazsın