Kizlar bebegim 13gunluk ilk başta ve halende sütüm yetmedigi icin (oysaki 3cocugumuda 2şer sene emzirdim), kilo almadigi gibi zayifladigi icin mama takviyesi yaptik. Gunde 5 kere 90ml mama içiyor onun disinda surekli emiyor emmek istiyor. Sorum şu bu daha ne kadar sürer ben korkuyorum memeyi de birakir diye hep oyle diyorlar ya biberona alişirsa memeyi de birakir diye. Yani varmı boyle uzun sure hem emzirip hem mama verenler anneler bana destek olun lutfen üzülüyorum biraz😟