aryehum Merhaba oğlum pazartesi günü taburcu oldu. 35 günlük. Hastanede 2 defa emzirmeye gittim zar zor biraz emdirebildim. Eve geldiğimizde emzirmeye çalıştım olmadı ağladı baya açlıktan. Bende süt sağıp biberonla verdim. Emzirmeye korkuyorum ya tam doymazsa aç kalır diye. 😭😣 sağıp biberonla veriyorum zaten küçücük bir şey 😞 ne yapmalıyım bi de aşırı gazı var 😞
kerembeybi07 aryehum canım bende aynıydım küvezde kaldı 11 gün sağdım götürdüm onlar verdi çoktı çok korktum aç kalır diye biberon aldım öyle verdim 5 gün ama sonra sarılık için hastaneye tekrar yattık orda hemşire öğretti biraz zor oldu şırınga ile takviye yaparak alıştırdım şimdi emiyoruz çok şükür emzirme danışmanından ya da YouTube dan izleyebilirsiniz tutuşsan kaynaklı emmiyor olabiliyor bazen karnı şişliğinde birde çişini günde 5 defa yapıyorsa doyuyor demek zaten kurtulursun sapmaktan da Allah yardımcımız olsun sağlıkla büyüt inşallah ❤️❤️🙏
Srpapatya aryehum bu şekilde yaparsan biberona alışır asla emmez benim kızım 40 gün kaldı küvezde eve geldiğinde emmek istemedi hep zorladım hep ağlardı bende ağlardım aç bu kız diye arada bende verirdim biberonla ama öncelihim hep emzirmek oldu çok şükür ki biz başardık 9.5 aydır emziriyorum hala
Hanifecoskun Önce emzirmeye deneyin kalanı sağıp kaşık biberonla vermenizi tavsiye ederim. Benim oğlum da 17 gün yoğun bakımda kaldı maalesef o hataya düşüp biberon kullandım sonrasında beni emmek istemedi biberondan daha çok geliyo çekince diye
aryehum Emzirmeyi çok denedim sağlık ocağı hemşiremizden eğitimde aldım, olmadı. Sağım yapmaktan meme ucum büyüdü, ağzına büyük geliyor ondan emmek istemiyor maalesef :(
Fhan Hastanede biberona alıştıysa malesef meme reddi olabiliyor. Ve küçük doğdukları için çeneleri çok kuvvetsiz ama korkmayın alacaktır memenizi. Her defasında deneyin . Bol bol ten teması yapın. Ve biberon yerine kaşık biberon deneyin. İmkanınız varsa bir emzirme danışmanından yardım alın biz o şekilde çözmüştük. Ve en önemlisi siz ne kadar az stres yaparsanız o kadar çabuk çözülüyor inanın çünkü hisleri çok kuvvetli bebeklerin . Zor bir süreç ama Sadece birazcık sabır gerekiyor