Allah ım elim ayağım titriyor
Dün gece 2 yaşındaki çocuk kan kustuğu halde müdahale etmediler çocuk öldü
Ya daha çocuğun nesi var bakmadan nasıl serum bağlıyorsunuz bunun hesabını kime vereceksiniz Allah sizi bildiği gibi yapsın
Dakka bir avuç dolusu kan kusan bebeğe hiç mi doktor çağırmazsınız ya
Hemşirelerin deney maymunları mıyız
Kardeşim pil yuttu 3 gündür oyalıyorlar bizi akşam gel sabah gel diye
En son doktor ameliyathaneden çıkınca bakacak dediler
Sonrada çıktı ama doktoru bulamıyoruz yarın gelin dediler
- Günde o pili biz çıkarmıyoruz başka hastaneye gidin diyor
Siz insanların canıyla nasıl böyle dalga geçiyorsunuz
Başka hastaneye geldik doktor 1 saat çıkarmaya uğraştı midesinde şiştiği için pil çıkaramadı
Bizi 3 gün ordan oraya o blok bu blok giye oyaladılar zamanımızdan çaldılar
Onların isteği pil patlasın ve mideyi yıkayıp hızlıca gönderelim di
Şimdi ameliyatla alınması lazım 1 gün daha dışkıyşa çıkmazsa.