Canım sen daha iyi bilirsin ama emzik meme reddi yapabiliyor bazı bebeklerde. Benim kızımda yaptı mesela. Doktorumuz da hiç önermedi. illa vermek istiyorsan da 3 aydan sonra ver dedi. Anında kestim emziği öyle söyleyince. Çünkü bebekler sadece doymak için değil ruhsal tatmin için de emmek istiyorlarmış. Ayrıca boş emzik emdikçe kendilerini tok zannediyorlarmış. Bunları doktoruma meme reddi için sorduğumda söyledi. Yine de sen bilirsin.