Kızlar 8 gün oldu doğum yapalı 37. Haftada çok az çatlağım olmuştu ama sanırım doğum sırasında arttı şuan kırmızı ve çok kaşınıyor görünümünü azaltmak için öneriniz varmıdır lieracı sürmeye devam ediyorum ama etki edeceğini düşünmüyorum sonuçta çatlak oluşmuş durumda kantaron yağı iyileştirir mi acaba bilgisi olan ?