Merhabalar. 8 aylık bebeğimi gözünü sinek ısırdı aşırı şişti kazardı. Dr zaditen damla kullan dedi eczane fenistil sür dedi doktor göze birşey sürülmez diyor eczane antibiyotikli krem kullanmaya gerek yok göz içinde değiş diyor kullananlar var mı ne yapmalıyım kararsız kaldım. Zadıten kullanan var mı