alpinanneesi oğlum 3 yaş, bezi bırakmak istemiyor, yemek seçiyor, yesin diye peşinde geziyorum, 3 yaş sendromu ile boğuşuyoruz herşeye bi itirazı var. Annelik rahatlık makamı değil ☹️ büyüdükçe zorlaşıyor yine. Ben hiç rahatladım diyen anne göremedim