mingos kızlar kıymam buzluktaydı çözünsün diye arife günü dışarı çıkardım. sonra o gün yapamadım buzdolabına attım. bugün 2.gün . kıymanın dışı kahverengi içi pembe. kokusunda da bi acayiplik yok. bozulmuş mudur kullansam mı bilemedim. birşey olur mu?