Merhaba kızlar bebeğim doğduğundan beri bibs kauçuk emzik kullanıyoruz ama çok şişiyor ve bebeğimin ağzına büyük geliyor bu yüzden emmek istemiyor sanırım bibs silikon emzik aldım ama onura almıyor avent emzikte almıyor aradaki farka bakar mısınız kocaman oldu eme eme 2 haftada bu hale geliyor ee 2 haftada bir ben emzik mi alacağım çözümü olan varsa yada başına böyle birşey gelen yardımcı olabilir misiniz diğer emziklerde öğürüyor diliyle iktiriyor